Metaforinių asociatyvinių kortų parinkimas ir taikymo sritys

Specializuota online programa. Metaforinių asociatyvinių kortų parinkimas ir taikymo sritys.
Programa skirta koučingo specialistams, psichologams, psichoterapeutams, socialiniams darbuotojams, lektoriams, personalo darbuotojams ir komandų lyderiams. Metaforinių kortų naudojimas gali sumažinti įtampą, paskatinti atvirumą ir kūrybingumą.
Programoje numatytas supažindinimas su įvarių rūšių metaforinėmis kortomis, jų parinkimo ir naudojimo taisyklėmis. Baigusieji programą turės įvairių panaudojimo metodų ir technikų rinkinį, pritaikomą tiek asmeniniais tikslais, tiek darbui su individualiais klientais ar grupėmis. Tinka visais atvejais, kuomet reikalingas žvilgsnis į situaciją iš šalies, nestandartinis požiūris ir nauji sprendimai.
Mokymų formatas: paskaita, diskusija, pratybos.
Programos vedančioji - Reda Slavinskaitė.
Programos trukmė - 5 x 1.40 val. = 10 akad val.
Mokymai vyksta kartą per savaitę.
Mokymų laikas: 12.00 - 13.40 arba 19.00 - 20.40
Mokymų programa vyksta susiformavus ne mažiau kaip 5-ių klausytojų grupei.
Kaina - 5 mod. x 45 eur = 225 eur
Mokymai vyksta zoom.us platformoje.
Programos turinys:
1. Metaforinių asociatyvinių kortų įvairovė. Naudojimo taisyklės ir struktūra.
2. Tarpasmeninių santykių ir komunikacijos gerinimas metaforinių kortų pagalba.
3. Metaforinės kortos darbui su stresu ir liekamaisiais traumų padariniais.
4. Vaikų bei paauglių terapija ir konsultavimas naudojant metaforines kortas.
5. Metaforinių kortų naudojimas mokymuose ir komandiniam darbe.
1. Metaforinių asociatyvinių kortų įvairovė. Naudojimo taisyklės ir struktūra.
Metaforinių kortų atsiradimo istorija. Mitai ir faktai. Naudojimo sritys ir taikymo atvejai. Kortų pasirinkimas pagal naudojimo paskirtį, klientų užklausas, amžių ir pan. Darbo su metaforinėmis kortomis taisyklės ir etikos kodeksas. Fokusas, klausimų tipai ir eiliškumas. Darbas su sąmone ir pasąmone. Resursinių būsenų paieška. Metaforinių kortų ir kitų technikų apjungimas.
2. Tarpasmeninių santykių ir komunikacijos gerinimas metaforinių kortų pagalba.
Tinkamiausiu metaforinių kortų parinkimas. Konsteliacijos pagrindai ir bendravimo sistemos analizė. Santykių diagnostika, ryšio pobūdis ir asmeninės ribos. Paslėpto elgesio scenarijai. Vidinė motyvacija visų komunikacijos dalyvių atžvilgiu. Asociacija, disociacija ir trijų pozicijų technika. Vidinės būsenos keitimas per išorinius pokyčius. Naujų ryšių ir sąlyčio taškų atradimas.
3. Metaforinės kortos darbui su stresu ir liekamaisiais traumų padariniais.
Metaforinių kortų rinkiniai tinkamiausi darbui su stresu ir traumomis. Taikymo atvejai, būtinos kompetencijos ir galimos rizikos. Pagrindiniai stresoriai ir atsparumas stresui. Vizualizacija naudojant kortas. Fizinės ir psichologinės įtampos įsisąmoninimas, emocijos kūne ir trigerinės zonos. Paleidimo technikos ir resursinės būsenos paieška. Naujų savybių ir elgesio formų atradimas ir įsisavinimas.
4. Vaikų bei paauglių terapija ir konsultavimas naudojant metaforines kortas.
Tinkamiausių metaforinių kortelių parinkimas, pagal klientų amžių ir užklausos pobūdį. Specialisto parengtis darbui su vaikais ir paaugliais. Darbo principai. Atvirumo, pasitikėjimo ir saugumo erdvė. Herojaus kelio metodika, žaidybinės formos ir pasakojimo kūrimas. Realybės atvaizdavimas per vaizduotės sužadinimą. Individualaus ir grupinio darbo principai. Potencialo ir kūrybinės energijos paieška.
5. Metaforinių kortų naudojimas mokymuose ir komandiniam darbe.
Grupinė dinamika ir būdai efektyviai panaudoti kiekvieną fazę panaudojant metaforines kortas. Prisistatymas, asmeninės vertybės ir lūkesčiai. Susirinkimai, rolių pasiskirstymai ir naujų talentų paieška. Minčių lietus ir kūrybingumo skatinimas metaforinių kortų pagalba. Sprendimų priėmimo, tikslų formavimo technikos ir pilnas arba dalinis kortų panaudojimas. Personalo atranka pagal turinį ir kontekstą.
Programa skirta koučingo specialistams, psichologams, psichoterapeutams, socialiniams darbuotojams, lektoriams, personalo darbuotojams ir komandų lyderiams. Metaforinių kortų naudojimas gali sumažinti įtampą, paskatinti atvirumą ir kūrybingumą.
Programoje numatytas supažindinimas su įvarių rūšių metaforinėmis kortomis, jų parinkimo ir naudojimo taisyklėmis. Baigusieji programą turės įvairių panaudojimo metodų ir technikų rinkinį, pritaikomą tiek asmeniniais tikslais, tiek darbui su individualiais klientais ar grupėmis. Tinka visais atvejais, kuomet reikalingas žvilgsnis į situaciją iš šalies, nestandartinis požiūris ir nauji sprendimai.
Mokymų formatas: paskaita, diskusija, pratybos.
Programos vedančioji - Reda Slavinskaitė.
Programos trukmė - 5 x 1.40 val. = 10 akad val.
Mokymai vyksta kartą per savaitę.
Mokymų laikas: 12.00 - 13.40 arba 19.00 - 20.40
Mokymų programa vyksta susiformavus ne mažiau kaip 5-ių klausytojų grupei.
Kaina - 5 mod. x 45 eur = 225 eur
Mokymai vyksta zoom.us platformoje.
Programos turinys:
1. Metaforinių asociatyvinių kortų įvairovė. Naudojimo taisyklės ir struktūra.
2. Tarpasmeninių santykių ir komunikacijos gerinimas metaforinių kortų pagalba.
3. Metaforinės kortos darbui su stresu ir liekamaisiais traumų padariniais.
4. Vaikų bei paauglių terapija ir konsultavimas naudojant metaforines kortas.
5. Metaforinių kortų naudojimas mokymuose ir komandiniam darbe.
1. Metaforinių asociatyvinių kortų įvairovė. Naudojimo taisyklės ir struktūra.
Metaforinių kortų atsiradimo istorija. Mitai ir faktai. Naudojimo sritys ir taikymo atvejai. Kortų pasirinkimas pagal naudojimo paskirtį, klientų užklausas, amžių ir pan. Darbo su metaforinėmis kortomis taisyklės ir etikos kodeksas. Fokusas, klausimų tipai ir eiliškumas. Darbas su sąmone ir pasąmone. Resursinių būsenų paieška. Metaforinių kortų ir kitų technikų apjungimas.
2. Tarpasmeninių santykių ir komunikacijos gerinimas metaforinių kortų pagalba.
Tinkamiausiu metaforinių kortų parinkimas. Konsteliacijos pagrindai ir bendravimo sistemos analizė. Santykių diagnostika, ryšio pobūdis ir asmeninės ribos. Paslėpto elgesio scenarijai. Vidinė motyvacija visų komunikacijos dalyvių atžvilgiu. Asociacija, disociacija ir trijų pozicijų technika. Vidinės būsenos keitimas per išorinius pokyčius. Naujų ryšių ir sąlyčio taškų atradimas.
3. Metaforinės kortos darbui su stresu ir liekamaisiais traumų padariniais.
Metaforinių kortų rinkiniai tinkamiausi darbui su stresu ir traumomis. Taikymo atvejai, būtinos kompetencijos ir galimos rizikos. Pagrindiniai stresoriai ir atsparumas stresui. Vizualizacija naudojant kortas. Fizinės ir psichologinės įtampos įsisąmoninimas, emocijos kūne ir trigerinės zonos. Paleidimo technikos ir resursinės būsenos paieška. Naujų savybių ir elgesio formų atradimas ir įsisavinimas.
4. Vaikų bei paauglių terapija ir konsultavimas naudojant metaforines kortas.
Tinkamiausių metaforinių kortelių parinkimas, pagal klientų amžių ir užklausos pobūdį. Specialisto parengtis darbui su vaikais ir paaugliais. Darbo principai. Atvirumo, pasitikėjimo ir saugumo erdvė. Herojaus kelio metodika, žaidybinės formos ir pasakojimo kūrimas. Realybės atvaizdavimas per vaizduotės sužadinimą. Individualaus ir grupinio darbo principai. Potencialo ir kūrybinės energijos paieška.
5. Metaforinių kortų naudojimas mokymuose ir komandiniam darbe.
Grupinė dinamika ir būdai efektyviai panaudoti kiekvieną fazę panaudojant metaforines kortas. Prisistatymas, asmeninės vertybės ir lūkesčiai. Susirinkimai, rolių pasiskirstymai ir naujų talentų paieška. Minčių lietus ir kūrybingumo skatinimas metaforinių kortų pagalba. Sprendimų priėmimo, tikslų formavimo technikos ir pilnas arba dalinis kortų panaudojimas. Personalo atranka pagal turinį ir kontekstą.

Programos vedančioji - Reda Slavinskaitė.
Reda Slavinskaitė - mokymų lektorė, koučingo specialistė, verslo konsultantė ir motyvacinio projekto Re-Act autorė. Pagrindinės kryptys: motyvacijos ir komunikacijos gerinimas, procesų optimizavimas, sprendimų paieška, elgesio motyvų analizė. Tarptautinio verslo ir Finansų vadybos magistro diplomai, bei daugiau nei 15 metų vadovavimo patirtis leidžia sukurti praktiškas programas verslo įmonėms, norinčioms pakeisti vadovavimo stilių, įdiegti koučingo kultūrą ir tinkamai įgalinti komandas.
Sertifikatai: NLP trenerė, Koučingo trenerė, Eneagramos trenerė, Verslo trenerė (ICTA). Eriksoninės hipnozės ir metaforų taikymo praktikė. Papildomos specializacijos – Eneagramos taikymas versle ir koučinge.
Reda Slavinskaitė - mokymų lektorė, koučingo specialistė, verslo konsultantė ir motyvacinio projekto Re-Act autorė. Pagrindinės kryptys: motyvacijos ir komunikacijos gerinimas, procesų optimizavimas, sprendimų paieška, elgesio motyvų analizė. Tarptautinio verslo ir Finansų vadybos magistro diplomai, bei daugiau nei 15 metų vadovavimo patirtis leidžia sukurti praktiškas programas verslo įmonėms, norinčioms pakeisti vadovavimo stilių, įdiegti koučingo kultūrą ir tinkamai įgalinti komandas.
Sertifikatai: NLP trenerė, Koučingo trenerė, Eneagramos trenerė, Verslo trenerė (ICTA). Eriksoninės hipnozės ir metaforų taikymo praktikė. Papildomos specializacijos – Eneagramos taikymas versle ir koučinge.
Pasiteiravimui ir registracija: info@koucingopaslaugos.lt, 8-676-11433