Koucingo paslaugu centras
  • Pradžia
    • Vitoldas Masalskis
    • Kontaktai ir rekvizitai
  • Veikla
    • Koučingo sesijos
    • Online koučingo mokykla
    • Laisvo klausytojo planas
    • FB-Online koučingo mokyklos grupė
    • FB-Koučingo praktika. Sesijos nemokamai
    • FB-Koučingo Lietuvoje grupė
    • FB-Koučingo specialistai
  • Online koučingo mokykla
    • Online koučingo mokykla
    • I-Profesionalus koučingo specialistas
    • II-Koučingas darbui ir gyvenimui
    • III-Koučingas saviugdai ir tobulėjimui
    • Mokymų temos
    • Dėstytojai
    • Laisvo klausytojo planas
  • Mokymų kalendorius
  • Resursai
    • Straipsniai-LT
    • PDF knygos
    • Demo sesijos (LT, EN, RU)
    • Video (LT EN RU)
    • Youtube kanalas

Mokykimės prekių savybes paversti privalumais.

20/5/2018

 
Picture
Prekių savybės ir prekių privalumai
Dauguma pardavėjų prekės pristatymą įsivaizduoja kaip procesą, kurio metu jie paima įrenginį, padeda jį priešais klientą ir ima jam viską apie jį pasakoti. Pardavėjas apibūdina visas (tiksliau, kiek prisimena) įrenginio savybes ir tikisi, kad jau padarė viską, kas paskatintų klientą susidomėti pasiūlymu ir priverstu nedelsiant atverti piniginę.
Mūsų tikslas nėra vien tik papasakoti, kaip produktas veikia. Mūsų tikslas - parodyti, kaip tas produktas gali pasitarnauti klientui. Parduodant visas mūsų dėmesys turi būti sutelktas į tas produkto savybes, kurios labiausiai gali dominti būtent šį klientą, nes tik tai gali patenkinti jo poreikius, kurie buvo išsiaiškinti pokalbio eigoje.

​Klientas greitai supras, jog neketinate užimti jo laiko nuobodžiu pasakojimu apie smulkmenas, kurios jo visai nedomina (daugelis pardavėjų daro tokią klaidą). Klientas pajus, kad bendrauja su žmogumi, kuris iš tikrųjų jo klausėsi ir tikrai žino, kas jį labiausiai domina.
Prekės savybė - tai konkrečios prekės ypatumas, kurį pardavėjas pristato klientui. 100% vilna - gali būti kokio nors tekstilės gaminio savybė. Dydis yra mobilaus telefono savybė. Saugos diržai -automobilio savybė.
Savybė paaiškina, koks yra produktas ar paslauga ir kaip tai veikia. Privalumas parodo, kaip ši savybė gali jam pasitarnauti.
Viena iš didžiausių pardavėjų klaidų yra ta, kad jie parduoda prekės savybes, o ne jos privalumus. Aštuoni iš dešimties pardavėjų didžiąją laiko dalį kalba apie siūlomo produkto savybes, o ne jo privalumus. Jie mano, kad pardavimas – tai papasakojimas apie savo produktą ar paslaugą. Pamėginkite artimiausio pardavimo pokalbio metu produkto savybes paversti privalumais.
Štai keletas pavyzdžių, kurie nukreips jus teisinga kryptimi:
"Šis modelis pasižymi tokiomis savybėmis (išvardinkite savybes) ... Tai reiškia, kad.....’’ (dabar išvardinkite privalumus).
"Šis kompiuteris turi .... procesorių.... Tai reiškia, kad jis yra pakankamai greitas Jūsų minėtiems poreikiams patenkinti. Kai Jums reikės dirbti su keletu vienu metu atidarytų programų, jūs nepajusite jokio sulėtėjimo...."
 
Orientuokitės į pagrindinius pirkimo motyvus
Pagrindinis pirkimo motyvas - tai pagrindinė priežastis, dėl kurios klientas perka. Svarbu atrasti tą priežastį ir pokalbio metu orientuotis į ją.
Pagrindiniais pirkimo motyvais gali būti:
1. Pasididžiavimas. Galimybė sustiprinti savo prestižą. Pasididžiavimas savo nuosavybe; noras gerai atrodyti kitų akyse; jaustis atsakingu, geru tėvu, mama, kt.
2. Pelnas. Galimybė uždirbti, susitaupyti. Noras uždirbti pinigų; taupyti pinigus; kaupti kapitalą; pasirūpinti gera pinigų apyvarta; sudaryti pelningą sandėrį; noras būti užtikrintam, kad pinigai gerai investuojami.
3. Malonumas. Malonaus bendravimo galimybė. Noras mėgautis; pasilinksminti; maloniai pabendrauti; gerai jaustis visuomenėje; tapti pardavėjo draugu; noras patikti pardavėjui.
4. Ramybė. Galimybė padidinti saugumo jausmą. Noras turėti dvasinę ramybę; atsikratyti baimės; jaustis saugiai; išvengti nuostolių ar sumažinti riziką; gerai jaustis, žinoti, kad priimtas sprendimas yra teisingas.
Aiškinantis kliento poreikius, svarbu suprasti, kokie yra šio žmogaus (įmonės) pagrindiniai pirkimo motyvai. Kai pardavėjas išsiaiškina pagrindinius kliento pirkimo motyvus ir tolimesnio pokalbio metu orientuojasi į juos, tai geriausias patvirtinimas klientui, kad pardavėjas supranta jį ir jo poreikius.
Panagrinėkime pavyzdį su muzikinio centro pardavimu.
Kokie šiuo atveju gali būti pirkėjo pagrindiniai pirkimo motyvai? Tikriausiai pirmoje vietoje bus malonumas, antroje - matyt bus išdidumas, o trečioje - galbūt ramybė.
Taigi, kaip galima būtų pasinaudoti šiais trimis motyvais pristatant savo produktą? Tereikia suderinti ankstesnį žingsnį su šiuo, tai yra ne tik savybes paversti privalumais, bet taip pat, kalbant apie kiekvieną privalumą, orientuotis į pagrindinius pirkimo motyvus.
"Šis muzikinis centras turi integruotą garso sistemą, valdomą kompiuterizuotu garso mikseriu (savybė) .... Tai reiškia, kad girdėsite beveik tobulą garsą (privalumas), todėl bus malonu ir paprasta (pirkimo motyvas) klausytis Jūsų mėgstamos muzikos.
Be to, šio centro dizainas yra labai šiuolaikiškas (savybė),.... o tai reiškia... jog jis gerai atrodys bet kokioje aplinkoje (privalumas) ir Jūs galėsite didžiuotis (pirkimo motyvas), turėdamas jį savo namuose.
Taip pat, šis muzikinis centras yra surinktas Vokietijoje (savybė)... o tai reiškia, kad tai yra aukščiausios kokybės gaminys ir mūsų pirkėjai gali būti ramūs (pirkimo motyvas), kad muzikinis centras niekada nepaves (privalumas). "
Šiame pavyzdyje, mes ne tik kad produkto savybes pavertėme privalumais, bet taip pat eilės tvarka paminėjome tris pagrindinius pirkimo motyvus, tuo paskatindami klientą priimti reikiamą sprendimą.
Jūsų argumentai turi būti maksimaliai paprasti. Kai savo produkto veikimą galėsite paaiškinti taip, kad suprastų net ir vaikas, tuomet galėsite tikėtis, kad ir jūsų klientas jus supras.
Atsisveikinti su pinigais jūsų klientui yra tuo lengviau, kuo aiškiau jis supranta, ką gauna mainais.

Comments are closed.

    Autorius

    Vitoldas Masalskis - psichologas, koučingo specialistas, Online koučingo mokyklos vadovas.

    Kategorijos

    All
    Akių Judesių Raktai.
    Alegorinės Istorijos.
    Apsišaukėlio Sindromas.
    Asmenybės Dalys.
    Asmenybės Tipai.
    Asociacija Ir Disociacija.
    Baimės.
    Balanso Ratas.
    ChatGPT Ir Koučingas.
    Darbo Ir Gyvenimo Balansas.
    Dekarto Kvadrato Metodas.
    Disnejaus Kurybiskumo Strategija.
    Eriksoninė Hipnozė.
    Geštalto Terapija.
    Grįžtamasis Ryšys.
    GROW Modelis.
    IKIGAI Modelis Koučinge.
    Inkarai Ir Inkaravimas.
    Įsitikinimai.
    Kalbos Fokusai.
    Karpmano Trikampis.
    Klausimai Koučinge.
    Klientų Aptarnavimas.
    Kognityvinė Elgesio Terapija.
    Komandinis Koučingas.
    Konfliktai Ir Jų Sprendimas.
    Koučingas Kaip Profesija.
    Koučingas Pardavimuose.
    Koučingo Atsiradimo Istorija
    Koučingo Samprata.
    Koučingo Sesija.
    Koučingo Specialisto Kompetencijos.
    Koučingo Specializacijos.
    Koučingo Technikos.
    Laimė.
    Life Koučingas.
    Mastermind Grupės.
    Metaprogramos.
    Mokymas.
    Motyvacija.
    Naujasis NLP Kodas.
    Neurologiniai Lygiai.
    NLP
    NLP Technikos.
    Organizacijos Gyvavimo Ciklas.
    Pardavimai.
    Pareto Dėsnis - 20/80.
    Pastangos Ir Rezultatai.
    Perprasminimas.
    Psichoterapija.
    Savikoučingas.
    SMARTEF
    SPIN
    Spiralinė Dinamika.
    Sprendimų Priėmimas.
    Susirinkimai.
    Telemarketingas.
    Tikėjimas.
    Tikslai.
    Transakcine Analize.
    Transas.
    Trys Suvokimo Pozicijos.
    Vadyba.
    Vidinis žaidimas.
    Vieša Kalba.
    Zaidimas "Mafija".

    Archyvas

    November 2025
    October 2025
    September 2025
    August 2025
    July 2025
    June 2025
    May 2025
    April 2025
    March 2025
    February 2025
    January 2025
    December 2024
    November 2024
    October 2024
    September 2024
    August 2024
    July 2024
    June 2024
    May 2024
    April 2024
    March 2024
    February 2024
    January 2024
    December 2023
    November 2023
    October 2023
    September 2023
    August 2023
    July 2023
    June 2023
    May 2023
    April 2023
    March 2023
    February 2023
    January 2023
    December 2022
    November 2022
    October 2022
    September 2022
    August 2022
    July 2022
    June 2022
    May 2022
    April 2022
    March 2022
    February 2022
    January 2022
    December 2021
    November 2021
    October 2021
    September 2021
    August 2021
    July 2021
    June 2021
    May 2021
    April 2021
    March 2021
    February 2021
    January 2021
    December 2020
    November 2020
    October 2020
    September 2020
    August 2020
    July 2020
    June 2020
    May 2020
    April 2020
    March 2020
    February 2020
    January 2020
    December 2019
    November 2019
    October 2019
    September 2019
    August 2019
    July 2019
    June 2019
    May 2019
    April 2019
    March 2019
    February 2019
    January 2019
    December 2018
    November 2018
    October 2018
    September 2018
    August 2018
    July 2018
    June 2018
    May 2018
    April 2018
    March 2018
    February 2018
    January 2018
    December 2017
    November 2017
    October 2017
    September 2017
    August 2017

Online koučingo mokykla.
​I-Profesionalus koučingo specialistas.
II-Koučingas darbui ir gyvenimui.
III-Koučingas saviugdai ir tobulėjimui.
Laisvo klausytojo planas.
​
Paskaitos, demo sesijos, pratybos.


​Nori sužinoti naujienas pirmas?
Prenumeruok naujienlaiškį!

2025 - Koučingo paslaugų centras
+370 676 11 433 [email protected]
  • Pradžia
    • Vitoldas Masalskis
    • Kontaktai ir rekvizitai
  • Veikla
    • Koučingo sesijos
    • Online koučingo mokykla
    • Laisvo klausytojo planas
    • FB-Online koučingo mokyklos grupė
    • FB-Koučingo praktika. Sesijos nemokamai
    • FB-Koučingo Lietuvoje grupė
    • FB-Koučingo specialistai
  • Online koučingo mokykla
    • Online koučingo mokykla
    • I-Profesionalus koučingo specialistas
    • II-Koučingas darbui ir gyvenimui
    • III-Koučingas saviugdai ir tobulėjimui
    • Mokymų temos
    • Dėstytojai
    • Laisvo klausytojo planas
  • Mokymų kalendorius
  • Resursai
    • Straipsniai-LT
    • PDF knygos
    • Demo sesijos (LT, EN, RU)
    • Video (LT EN RU)
    • Youtube kanalas